MB-trac questions from Norway
#10

Hallo Eivind,

the PTO gear is mounted on the left side above the front wheel drive shaft.
It has two flanges on one shaft, one in front, one on the rear side.
The shift lever can do "only rear PTO", 0, "only front PTO", "both PTO".
In Your case the main gear must have a blind flange (green coloured)
where the PTO gear has to be mounted.
[Bild: attachment.php?aid=7669]
[Bild: attachment.php?aid=7670]
[Bild: attachment.php?aid=7671]

The upside lever makes the PTO run as mentioned above, the rear side lever shifts 540/min to 1.000/min (if possible)

Greetings
Holger


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406.120 '72, 440.161 '75, 440.167 '83

Die 3 MBtrac-Grundsätze:
1.) Ein MBtrac ist zwar nicht alles, aber ohne MBtrac ist alles nichts!
woraus folgt:
2.) Ein Leben ohne MBtrac ist möglich - aber sinnlos...
doch zum Glück für die vielen Nicht MBtrac Besitzer:
3.) Nur wer einen MBtrac besitzt, weiß, was allen anderen fehlt...

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MB-trac questions from Norway - von EUT - 30.06.2010, 08:27
RE: MB-trac questions from Norway - von holgi63 - 30.06.2010, 09:19
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